تزریق ژل و چربی به ناحیه تناسلی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در دنیای امروزه، توجه به زیبایی و ظاهر جسمی به عنوان یکی از اولویت‌های افراد به خصوص بانوان می باشد که روز به روز این توجه بیشتر نیز می شود. یکی از مواردی که بر زیبایی و اعتماد به نفس بانوان تأثیر مثبت می‌گذارد جراحی زیبایی زنان در قسمت ناحیه تناسلی است. تزریق ژل و چربی ناحیه تناسلی یکی از راه‌های محبوب برای بهبود شکل و احساس زیبایی در این ناحیه مهم از بدن است.

مواردی که در این مطلب میخوانید:

تزریق چربی و ژل به واژن

تزریق چربی به واژن با تقویت سیستم عصبی این ناحیه موجب سفت شدن لابیای بزرگ می‌شود. این روش می‌تواند وضعیت آلت تناسلی زنانی را که بعد از یائسگی یا بر اثر مشکلات دیگر دچار تغییر شکل، فرم و سایز واژن شدند، بهبود ببخشد و در کنار عمل لابیاپلاستی توصیه میشود.

تزریق ژل و چربی به واژن برای بهبود شکل و حجم واژن انجام خواهد شد که درواقع تزریق چربی به این ناحیه در بانوان را می‌توان یک راه‌حل موثر برای درمان و یا بهبود افتادگی و شل شدن ناحیه تناسلی زنانه در نظر گرفت.

کاربردهای تزریق ژل و چربی به ناحیه تناسلی

اصلی ترین هدف از این روش بهبود شکل یا حجم واژن می باشد بنابراین تزریق ژل و چربی به ناحیه تناسلی کاربردهای متنوعی دارد که در ادامه مطلب به آنها اشاره میکنیم.

تزریق ژل و چربی به ناحیه تناسلی

تزریق چربی به واژن برای تنگی

عوامل زیادی مانند بارداری، زایمان، افزایش و کاهش مداوم وزن باعث تغییر در شکل و ساختار واژن می‌شوند. تزریق چربی به واژن کمک می‌کند تا بافت لابیا یعنی همان پوست بیرون واژن سفت شود و حجم آن کاهش پیدا کند و حالت جوان پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

جراح لابیاپلاستی

مزایای تزریق فیلر زیبایی در ناحیه تناسلی از زبان دکتر اعظم حسینی

تزریق چربی به واژن برای زیبایی

این روش به جوان‌سازی ناحیه تناسلی بانوان کمک می‌کند و سفت شدن بافت واژن باعث برگشت شکل و فرم اولیه آن خواهد شد و شما دیگر در لابیای بزرگ با چین‌ و چروک و کشسانی پوست اطراف آن مواجه نخواهید شد.

تزریق چربی به ناحیه تنانسل می تواند به رفع مشکل بی اختیاری ادرار کمک کند.

رفع خشکی واژن و افزایش رطوبت آن

افزایش رضایت جنسی

افزایش اعتماد به نفس

روشن شدن واژن و رفع تیرگی آن

برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

چگونگی انجام تزریق ژل و چربی ناحیه تناسلی

تزریق ژل به ناحیه تناسی مراحل مختلفی دارد. برای این منظور چربی مورد نظر را از بخش‌های دیگر بدن همانند شکم، پهلوها یا ران برداشته و پس از جداسازی سلول‌های سالم، آن را برای زیبایی، رفع افتادگی و سفت شدن به واژن تزریق می‌کنند. این کار باید توسط متخصص نازایی و زنان انجام شود و جزو جراحی زیبایی زنان شناخته شده است. دکتر اعظم حسینی متخصص نازایی و زنان در تهران از باتجربه ترین و کارآمدترین پزشکان در حوزه می باشد.

در صورتی که افراد قصد تزریق چربی به ناحیه تناسلی خود را داشته باشند در ابتدا باید با پزشک مشورت کنند در واقع قبل از انجام هر گونه فرآیند زیبایی، مشاوره با پزشک امری ضروری است.

پس از مشاوره، پزشک ممکن است تصمیم به تزریق ژل و چربی به ناحیه تناسلی را بگیرد که این فرآیند با استفاده از تکنیک‌های حداکثر ایمنی و دقت انجام می‌شود و بعد از تزریق، بسیاری از افراد به سرعت به فعالیت‌های روزمره خود باز می‌گردند زیرا زمان بازیابی در این فرآیند معمولاً کوتاه است.

فواید تزریق ژل و چربی ناحیه تناسلی

افزایش حجم و شکل: همانطور که گفتیم تزریق ژل و چربی به ناحیه تناسلی می‌تواند باعث افزایش حجم و تغییر شکل این ناحیه شود. این فرآیند ممکن است برای یکسری از بانوان یک راه حل موثر و قابل توجه است.

تقویت احساس زناشویی: زیبایی ناحیه تناسلی می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس و احساس زناشویی داشته باشد. تزریق ژل و چربی در این ناحیه ممکن است به بانوان از لحاظ روانی و عاطفی کمک کند.

 تازه ‌ترین تکنولوژی‌ها: در حال حاضر، تکنولوژی‌های پزشکی و زیبایی بسیار پیشرفت کرده اند. تزریق ژل و چربی با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و مواد ایمن، یک فرآیند کم‌خطر و با نتایج دائمی می‌باشد.

نکاتی که باید در تزریق چربی ناحیه تناسلی به آنها دقت نمایید

انتخاب پزشک ماهر: انتخاب یک جراح لابیاپلاستی ماهر و دارای تجربه در انجام این نوع فرآیندها بسیار اهمیت دارد. اطمینان از کاربرد تکنیک‌های مدرن و استفاده از مواد ایمن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مراقبت‌های پس از آن: پس از انجام تزریق، پیگیری دقیق از طریق پزشک بسیار اهمیت دارد. رعایت توصیه‌های پس از تزریق و مراقبت‌های لازم، به سرعت و بهبودی موثر کمک می‌کند.

بهترین دکتر تزریق ژل و چربی ناحیه تناسلی کیست؟

برای تزریق ژل و چربی به ناحیه تناسلی همانند جراحی های زیبایی زنان و جراحی لابیاپلاستی پزشکان و متخصصان زیادی در سرتاسر کشور وجود دارد که جزو بهترین اساتید می باشد ولی پیشنهاد می کنیم افرادی که قصد این گونه کارها را دارند با تحقیق فراوان به کلینیک های زیبایی مراجعه نمایند. دکتر اعظم حسینی متخصص زنان و نازایی از معروف ترین و بهترین پزشکان در این حوزه می باشد که در صورت تمایل برای انجام کارهای زیبایی خود می توانید از کارشناسان ما درخواست وقت مشاوره فرمایید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل وچربی به واژن

شب قبل از تزریق استحمام کنید و بهداشت را رعایت نمایید.

اگر بیماری خاصی دارید پزشک را در جریان بگذارید.

از مصرف آسپرین و پروفن، نوشیدنی های الکلی و سیگار پرهیز کنید.

اگر بیماری هایی از قبیل زگیل تناسلی و تبخال دارید آنها را درمان کنید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

چند نمونه از مهم ‌ترین مواردی که پس از این عمل سرپایی باید انجام دهید عبارت اند از:

حداقل تا 6 هفته بعد از تزریق رابطه جنسی واژینال نداشته باشید.

داروهای تجویزی پزشک را طبق دستورالعملی که توصیه شده است، مصرف کنید.

تا سه هفته پس از عمل از سیگار کشیدن، مصرف الکل و دخانیات دوری کنید.

ناحیه تناسلی خود را حتما با آب شستشو دهید.

کمی تورم و کبودی در واژن پس از تزریق چربی طبیعی است و بعد از گذشت 1 الی 2 هفته از بین خواهد رفت.

در صورت بروز خونریزی غیر طبیعی به پزشک خود مراجعه کنید.

پس از عمل تا چند هفته لباس‌های گشاد و نخی بپوشید.

تفاوت بین تزریق ژل و چربی به واژن؟

اکثر متخصصان معتقدند برای ناحیه حساس تناسلی تزریق چربی از ژل بهتر است به دلیل اینکه برای جوان‌سازی واژن به مقدار زیادی چربی نیاز است و از آن‌جایی که آن را از بدن خود فرد می‌گیرند، احتمال پاسخگویی این جراحی زیبایی بالاتر است در حالی که استفاده از ژل برای این منظور می‌تواند هزینه بالایی داشته باشد همچنین از دیگر تفاوت های این روش ها می توانیم اشاره کنیم که بخش زیادی از چربی‌ها پس از مدتی جذب بدن خواهند شد تا پف و تورم غیر معمول واژن برطرف شود در حالی‌ در تزریق ژل این امکان وجود ندارد. درواقع تزریق‌ چربی درمان‌کننده مشکلات ظاهری واژن است و پس از مدتی می‌توان به کمک تزریق‌ ژل آن را ترمیم کرد.

هزینه تزریق ژل و چربی به ناحیه تناسلی

هزینه های جراحی زیبایی زنان و تزریق ژل و چربی در مناطق گوناگون و عوامل مختلف دیگر باهم متفاوت می باشد. هزینه ها در این روش به میزان تخلیه و تزریق چربی، وسایل و تجهیزات استفاده شده، مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک بستگی خواهد داشت.

سوالات متداول در مورد تزریق چربی و ژل به واژن

هنگام تزریق از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و شما دردی احساس نخواهید کرد. پس از اتمام عمل نیز می‌توانید با مصرف مسکن های تجویز‌شده توسط پزشک درد جزئی آن را کنترل کنید.

بانوانی که به‌ دلایلی همچون بارداری یا افزایش سن دچار تغییراتی در شکل ظاهری واژن خود شده‌اند و زنانی که دچار ناهمواری یا عدم تقارن در لابیای بزرگ هستند می توانند از این روش ها استفاده کنند.

ماندگاری این روش متناسب با نوع تکنیک تزریق، مهارت جراح یا پزشک متخصص، پردازش چربی و انجام جلسات ترمیم می‌تواند بین ۶ ماه، یک‌ونیم تا سه سال برای افراد مختلف متفاوت باشد.