ماندگاری تزریق ژل به واژن چقدر میباشد؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه امروزه، برقراری و حفظ رابطه جنسی سالم و رضایت‌بخش برای بسیاری از افراد اهمیت فراوانی دارد. افزایش سن باعث مشکلاتی مانند خشکی واژن و از بین رفتن بافت داخلی واژن به دلیل کاهش هورمون های استروژن و پروژسترون می شود. این مشکلات بعد از یائسگی یا به دلیل زایمان های پی در پی و کهولت ...

ماندگاری تزریق ژل به واژن
4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروزه، برقراری و حفظ رابطه جنسی سالم و رضایت‌بخش برای بسیاری از افراد اهمیت فراوانی دارد. افزایش سن باعث مشکلاتی مانند خشکی واژن و از بین رفتن بافت داخلی واژن به دلیل کاهش هورمون های استروژن و پروژسترون می شود.

این مشکلات بعد از یائسگی یا به دلیل زایمان های پی در پی و کهولت سن ایجاد می شود که باعث کاهش عزت نفس زنان در مقابل شریک جنسی می شود که از طریق تزریق ژل به ناحیه تناسلی نیز می توان برای رفع این مشکلات استفاده کرد. این کار به منظور از بین بردن چروک و افتادگی و جوانسازی انجام می شود و باید بگوییم زمان ماندگاری تزریق ژل به واژن متفاوت می باشد. این روش مورد توجه برای بهبود کیفیت زندگی جنسی مطرح شده است که در ادامه قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 

تزریق ژل به واژن

از آنجایی که تنش عضلاتی و کاهش ترشحات طبیعی می‌توانند باعث کاهش لذت و راحتی در زمان روابط جنسی شوند، تزریق ژل به واژن می‌تواند به عنوان راهی موثر برای مقابله با این مسائل مطرح شود. این فرآیند معمولاً با استفاده از موادی که در طب و زنان شناخته شده‌اند، صورت می‌گیرد.

اغلب بانوان به دلیل زایمان، افزایش سن و غیره دچار مسائلی مانند خشکی واژن می شوند، در این حالت چین های واژینال شروع به از دست دادن حجم بافت می کند. این امر می تواند منجر به نگرانی هایی در بانوان و یا کاهش اعتماد به نفس آنها شود بنابراین یکی از روش های موثر که می توان در این مورد به آن اشاره کرد، استفاده از پرکننده های پوستی واژن مانند تزریق ژل است که می تواند به افزایش جمع شدن آب در بافت واژن کمک کند.

مطالب پیشنهادی:

عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی

جراحی زیبایی زنان

تزریق ژل به واژن بهتر است یا چربی؟

بهترین زمان برای عمل زیبایی واژن

متخصص نازایی

ماندگاری تزریق ژل به ناحیه تناسلی

ماندگاری تزریق ژل به واژن چقدر است؟

یکی از موارد مهم در مورد تزریق ژل به واژن، ماندگاری آن است. برخی از ژل‌های واژنی ممکن است ماندگاری کوتاهی داشته باشند، در حالی که مابقی می‌توانند تا مدت‌های بیشتری در واژن باقی بمانند. انتخاب یک ژل با ماندگاری مناسب می‌تواند به بهبود نتایج کمک کند و از نیاز به تزریق‌های مکرر جلوگیری کند.

عمدتا ژل هایی که به ناحیه واژن تزریق می شوند به سه دسته کلی تقسیم می شوند: ژل های موقت، ژل های نیمه موقت و ژل های دائمی که در ادامه راجع به آنها توضیح خواهیم داد.

تزریق ژل به ناحیه تناسلی با مواد موقت

استفاده از مواد پرکننده موقت پس از مدت زمان معمولا بین 2 تا 12 ماه خاصیت خود را از دست می دهد و نیاز است فرد در صورت تمایل آن را ترمیم نماید و مجددا تزریق را انجام دهد. موادی مانند اسید هیالورونیک، کلاژن و هیدروکسی آپاتیت کلسیم عمدتا در این دسته از ژل ها یافت می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

تزریق ژل های نیمه موقت

این ژل ها حاوی ماده پری متیل متاکریلات می باشند و به دلیل خواصی که دارند در بدن جذب نمی شوند و اغلب در نواحی عمیق تزریق می شوند.

تزریق ژل به واژن با مواد دائمی

این نوع مواد از سیلیکون هستند و معمولا بیش از 5 سال هم ماندگاری دارند. همچنین متخصص زنان معمولا به هنگام تزریق ژل به واژن از بی حسی موضعی استفاده می کند تا فرد درد کمتری را احساس کند.

البته بهتر است بدانید یکسری از افراد به دلیل ماندگاری کم ژل ها، به تزریق چربی می پردازند و برای اینکار از چربی نواحی شکم، پهلو و غیره استفاده می شود.

مزایای ماندگاری تزریق ژل به واژن

مزایای ماندگاری تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن مزایایی دارد که ما به چند نمونه از آنها اشاره کنیم:

  • یکی از مزایای تزریق فیلر به واژن این است که نیاز به استراحت ندارد و افراد پس از تزریق می توانند فورا و به محض این که درمان انجام شد، به روال روزانه خود بازگردند.
  • این کار باعث افزایش رطوبت و لغزندگی واژن می‌شود که به طور مستقیم به تجربه لذت بیشتر در هنگام روابط جنسی کمک می‌کند.
  • تزریق ژل به واژن می‌تواند کمک کند تا تنش عضلاتی در این ناحیه کاهش یابد و احساس راحتی در طول فعالیت جنسی را افزایش می دهد.
  • همانطور که بالاتر گفتیم افرادی که با مشکلاتی مانند خشکی واژن یا درد هنگام روابط جنسی مواجه هستند، می‌توانند با تزریق ژل به واژن، کیفیت زندگی جنسی خود را بهبود بخشند.

هزینه تزریق ژل به واژن

هزینه تزریق ژل به واژن می‌تواند بسته به متخصص، نوع ژل مورد استفاده، موقعیت جغرافیایی و دیگر عوامل متغیر باشد. پیشنهاد می کنیم در خصوص هزینه تزریق ژل به واژن با متخصص زنان مشورت داشته باشید تا به صورت دقیق برای شما بررسی شود.

 

در نهایت، در نظر داشته باشید که ماندگاری تزریق ژل به لابیا براساس نوع ژل و تکنیک تزریق متفاوت است و در صورتی که تزریق به طرز صحیح و در ناحیه پوستی صحیح انجام شود این امر می تواند بر روی مدت زمان ماندگاری تزریق ژل تاثیر بگذارد.

ماندگاری تزریق ژل به واژن می‌تواند به عنوان یک روش موثر برای بهبود کیفیت زندگی بانوان و افزایش راحتی آنها مطرح شود. با این حال، مهم است که پیش از استفاده از هر ژل یا روش دیگری، با پزشک های متخصص مانند دکتر اعظم حسینی مشورت کنید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید تا بهترین راه حل برای نیازهای خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *